pub-1860989905298420 Основните принципи на зодиите | Рама

Основните принципи на зодиите

 



Овен 1. He спорeте с мен! 2. Първо действам,  после мисля!3. Аз не спирам понеже  другите cпират. 4. Това няма да се случи на мен! 5.Аз правя нещата най-добре!6. Най-приятно  е да слушам себе си, като говоря! 7. Инатът е един от плюсовете ми! 8. Обичам да съветвам другите! 9. Когато наоколо няма други овни, съм по-добре!10.Който ме нападне, ще пострада!
Телец 1. Не съжалявам за похарчени пари! 2. Не искам нищо от други, но не давам и нищо мое! 3. Не искам да има скандал! 4. Не ме закачайте, почивам! 5. Предпочитам удобствата на дома. 6. Яденето е свещенодействие! 7. Роден съм под щастлива звезда! 8. Ако друг може да свърши работата, нямам против! 9. Красивите вещи са ми слабост! 10. Бих искал да бъда дегустатор!
Близнаци 1. Всеки ден съм по-добър! 2. Информацията ме води към победа! 3. Не ме съветвайте, слушам само себе си! 4. Присъствам на няколко места едновременно! 5. Пълен съм с идеи! 6. Имам телефон и телевизор във всяка стая! 7. Който закъснява, губи! 8. Не се предавам в борбата със живота! 9. Пазарувам, но някой  трябва да ми каже какво да купя! 10. Искам по много от всичко!
Рак 1. Моят дом е моята крепост! 2. Обичам семейството си! 3. Търпението е висша добродетел! 4. Победава този, който е бил сдържан! 5. Гостоприемен съм. 6. Няма нищо по-хубаво от претрупаната с храна маса! 7. Не купувам евтини неща! 8. Имам собствена стая, в която  оставам сам! 9. Нищо не забравям! 10. Защо да купя ново, ако старото е здраво!
Лъв 1.Няма страшно, ще ви водя аз! 2. Аз  съм опора на другите! 3. Добрата дума всички врати отваря! 4.Всичко се върти около мен! 5. Предпочитам спокойна служба, пред висока заплата! 6. Изхарчвам всичко! 7. Купих пиано,за престиж, въпреки че никой не свири на него! 8. Аз се усмихвам, но така те манипулирам! 9. Не работя по незначителни проекти! 10. Ако искате мъдър съвет, елате до мен!
Дева 1. Труд и постоянство, това е пътят към успеха! 2. Скромността краси човека! 3. Служа на другите,  живея за себе си! 4. Привеждам всичко в пълен ред! 5. Сърцето ми е подчинено на сметката! 6. Щом видя петънце на стената, правя основен ремонт! 7. Контролирам всичко! 8. За семейството ми, съм готов на саможертва! 9. Жената трябва да е дама! 10. Не прощавам обиди
!Везни 1. Необходим ми е партньор! 2. Спорът ме изнервя! 3. Съгласен съм с теб, в името на мира! 4. Нарушавам всеки принципи, ако съм убеден в това! 5. Мога да убедя всеки във всичко! 6. Красотата е висша добродетел! 7. Гледам да съм в добро настроение! 8. Аз колебая! 9. Никой не е само лош или само добър!  10. Никога не мога да реша за кой отбор съм!
Скорпион 1.Внимавай, хапя с удоволствие! 2. Аз се пазя, навсякъде може да е скрита змия! 3. Дайте ми довод, за да се усмихна! 4. Обичам фанатично! 5. Убивам  с изискан жест! 6. Довери се, може и да не те ужиля! 7. Не показвам чувствата си! 8. Помагам, ако после си ми благодарен! 9. Аз съм  центъра на вселената! 10. Аз съм кактус - разтварям цвят само за определени хора!
Стрелец 1. Хората са добри! 2. Не забравям този, който ми е помогнал! 3. Човекът е човек, когато е на път! 4. Не обичам дребни неща! 5. Не ми се сърди! 6. Обичайте ме, заслужавам! 7. Не съжалявам за нищо, което е минало! 8. Работата е гордост за тези, които нямат с какво друго да се похвалят! 9. Няма смисъл да се тревожа! 10. Всеки изпълнява задълженията си!
Козирог 1. Издържам голямо натоварване! 2. И сам воинът е воин. 3. Отказвам незаконни сделки, защото ще ме хванат! 4. Притежавам скъпи вещи, купих си ги сам! 5. Животът е влак, който спира на различни гари! 6. Понякога мечтая! 7. Всеки тежи на мястото си! 8. Достигна върха, и гледам нищожествата, които се катерят отдолу! 9. Не остарявам! 10. Търпелив съм, ще почакам!
Водолей 1. Аз съм различен! 2. За да си с мен, стани такъв, какъвто искам аз да бъдеш! 3. Без предразсъдъци! 4. Бъдещето е прекрасно! 5. Налага ми се да съм съвършен! 6.По важно е доброто намерение от изпълнението! 7. За да си откривател, изхвърли всичко старо! 8. Има по-важни неща от секса! 9. Първо са приятелите ми, а семейството ако ми остане време! 10. Аз съм най-добрият!
Риби 1. Случая ръководи ума ми! 2. Нуждая се от алкохол! 3. Правя каквото си искам! 4. Не отлагай за утре, ако можеш да го свършиш вдругиден! 5. Обещах, ама няма да стане скоро! 6.Харесва ми да съм бавен! 7. Анализирам  всеки, но не разбирам себе си! 8. Гъвкав съм, огъвам се но  не се чупя! 9. Нищо не  правя, важно е, че изглеждам зает! 10. Не ме притискай, ще се изплъзна!



                Още астрология: 
                                  Кола според зодията

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ИМА ЧОВЕК В СЕБЕ СИ, ТОЛКОВА ПО-МАЛКО ОЧАКВА ОТ ДРУГИТЕ!

Followers