pub-1860989905298420 Шега в парка | Рама

Шега в парка


весели,забавни истории                                           

Наскоро, като се разхождах весело в парка  седнах на една пейка до жена с куче.То се дърпаше насам - натам, лаеше и не я оставяше да си почине.
 -Но защо го търпите, попитах с изненада?
 -Защото не се държи така през цялото време. Понякога е сладък като мед и мисля, че затова понасям това, каза тя радостно.
-Измъчва ли ви по някакъв друг начин?
-Да, ближе ми лицето, когато съм се  гримирала.
-Мислили ли сте да го изоставите?
-Невъзможно, той-винаги ме намира и винаги се връща в къщи.
-Кажете, кучето държи ли се лошо със съпруга ви, любопитствах аз?
-Не.Мъжът ми напусна дома преди една година, след като ми постави ултиматум да избера между кучето и него.
-И вие избрахте кучето?
-Трябваше да го направя, Кучето е най-добрият приятел на човека!😀😀😀

ОЩЕ ХУМОР: Шега в парка
                             Весело
                            Усмихна ли се днес?
                            Настроение
        

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ИМА ЧОВЕК В СЕБЕ СИ, ТОЛКОВА ПО-МАЛКО ОЧАКВА ОТ ДРУГИТЕ!

Followers