pub-1860989905298420 Дванадесетте тайнства на любовта | Рама

Дванадесетте тайнства на любовта



астрология
                                                                             

Защо продължителната споделена любов се среща толкова рядко?
 Защото  за да постигнеш хармония със своята половинка, трябва да усвоиш уроците на дванадесетте слънчеви знака. Да овладееш  мъдростта на дванадесетте тайнства на любовта. Докато пътуваме около астрологичното, или кармичното колело на живота ние се развиваме и усъвършенстваме.
Всеки зодикален знак предава или обучава  другите на едно качество а приема и усвоява друго. Когато разбираме и изявяваме  и двете качества ние сме овладели поуките на дадения слънчев знак.
   Овен девиз ”Аз съм”, учи другите, че любовта е невинна и усвоява, че любовта е доверие. 
Телец девиз ”Аз притежавам”, учи другите, че любовта е търпение и усвоява, че любовта е великодушие. 
Близнаци - „Аз мисля”, учи другите, че любовта е осъзнато чувство и усвоява, че любовта е чувство. 
Рак – „Аз чувствам”, учи другите, че любовта е преданост и усвоява, че любовта е свобода
 Лъв – „Аз мога”, учи другите, че любовта е екстаз и усвоява, че любовта е смирение.
Дева – „Аз анализирам”, учи другите, че любовта е чиста и усвоява, че любовта е осъществяване. 

Везни – „Аз уравновесявам”, учи другите, че любовта е красота и усвоява, че любовта е хармония. 
 Скорпион – „Аз желая”, учи другите, че любовта е страст и усвоява, че любовта е себеотдаване. 
Стрелец – познанието - „Аз виждам”, учи другите, че любовта е честност и усвоява, че любовта е преданост. 
 Козирог – опитът – „Аз използвам”, учи другите, че любовта е мъдрост и усвоява, че любовта е всеотдайност. 
 Водолей – идеализмът – „Аз знам”, учи другите, че любовта е търпимост и усвоява, че любовта е сливане. 
Риби – подчинението - „Аз вярвам”, учи другите, че любовта е състрадание и усвоява, че любовта е всичко

... и така да разберем накрая, че любовта е вечна

                       
                            ВИЖ ОЩЕ НА ТЕМА ЛЮБОВ
                              Кола според зодията

                                Подарък според зодията

                                                Работното място и зодията

                                                    Принципи на зодиите 

                                            Талисман според зодията

                                   Дванайсетте тайнства на любовта

                                                Раздяла според зодията





                           

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ИМА ЧОВЕК В СЕБЕ СИ, ТОЛКОВА ПО-МАЛКО ОЧАКВА ОТ ДРУГИТЕ!

Followers