pub-1860989905298420 Задявка в офиса | Рама

Задявка в офиса

весели, забавни истории
Когато Петрова излезе в пенсия,всички с радост
очаквахме, кой ще дойде на нейно място. Колежките в офиса умираха от любопитство. Една сутрин шефът влезе с новия и ни го представи:-Това е новият колега,
ще има повече командировки и затова реших да назнача мъж.Ето ти тебе изненада! Жените не сваляха очи от него, и аз бях на седмото небе. След десет години прекарани сред жени, най после един мъж. Първия ден мина в съвети, на втория ден го попитах:
-Левски или ЦСКА?
Той ме погледна усмихнато, замисли се и отговори:
-Съжелявам не се интерисувам от спорт.
Следващия ден минах на тема автомобилизъм, той реагира:
-Вижте, колега, нищо не разбирам от коли. Нашата кола я кара жена ми.
След известно време го попитах нещо за боядисването с латекс, каза ми че нищо не разбирал от ремонти. Махнах с ръка и загубих интерес към него,но не и колежките ми. Те бяха очаровани, след като разбраха, че може да готви, да плете и шие гоблени.
Винаги когато започне да се задява с нова рецепта или модел си спомням с носталгия за колежката Петрова. С нея човек поне можеше от време навреме да седне на чаша бира и да побъбри весело за нещата от живота.

ОЩЕ ХУМОР: Шега в парка
                             Весело
                            Усмихна ли се днес?
                            Настроение
        

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...

ЛЮБОВТА ИДЕ, КОГАТО ЕГОТО СИ ОТИДЕ...
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ИМА ЧОВЕК В СЕБЕ СИ, ТОЛКОВА ПО-МАЛКО ОЧАКВА ОТ ДРУГИТЕ!

Followers